Pepsi wspomoże Beyoncé w promocji!

Beyoncé została twarzą marki Pepsi! Piosenkarka wraz z Pepsi zamierzają wspólnie wypromować w innowacyjny sposób projekty, w które zaangażowana będzie była członkini Destiny’s Child. Co to oznacza w praktyce?

Według Franka Coopera, dyrektora marketingowego PepsiCo, marce zależy, aby najnowszy album wokalistki był “najbardziej wypromowanym krążkiem w jej karierze”. Beyoncé wobec tego już w lutym wystąpi podczas SuperBowl – największej imprezie sportowej w USA, przyciągającej przed telewizory rok rocznie miliony Amerykanów, a Pepsi będzie głównym sponsorem tego wielkiego widowiska. Wiadomo również, że nowy singiel piosenkarki będzie użyty w reklamie Pepsi. Na tym jednak nie koniec, gdyż Frank Cooper zapowiada, że Pepsi będzie aktywnie wspierać nietuzinkowymi akcjami promocyjnym wszelkie projekty artystyczne Beyoncé przez cały 2013 rok.

Dla przypomnienia, teledysk do Run The World (Girls) – pierwszego singla z ostatniego krążka Beyoncé “4“.

Sebastian

Sebastian

Współzałożyciel POPHEART.PL. Zakochany w najróżniejszej muzyce po uszy. Wielki fan Davida Bowiego, Grace Jones i Iggy'ego Popa. W przesłuchiwanych albumach szuka przede wszystkim jakości, świeżości i czegoś innego.

Udostępnij na Google Plus