Brodka wybrała kolejny singiel z “Clashes”

Brodka ma powody do dumy – jej najnowszy album “Clashes” nie tylko zebrał pozytywne opinie wśród krytyków, ale także uplasował się na 13 pozycji najlepiej sprzedających się płyt w ubiegłym roku w Polsce. Nic więc dziwnego, iż doczekaliśmy się już 4 piosenki promującej ostatnie wydawnictwo piosenkarki.

Wybór tym razem padł na tytuł “My Name Is Youth”. Klip reżyserii Anety Grzeszykowskiej i Jana Smagi, który wcześniej został nakręcony na potrzeby kampanii Red Bull 20 Before 17 wraz z trzema innymi obrazami, dzisiaj zadebiutował na portalu VEVO. Póki co najbardziej popularnym singlem z “Clashes” jest “Horses” którego wideo powoli zbliża się do 3 milionów odtworzeń na Youtube.

Kuba

Kuba

Muzyką interesuje się praktycznie od roku 2010. Wtedy też słuchałem tylko POPu. Dziś nie tylko doceniam inne gatunki muzyczne, ale też potrafię szczerze powiedzieć co jest dobre, a co złe.

Udostępnij na Google Plus